Kızlar oğlum 2 yaşına girecek anne sütünü bırakalı baya oldu sütum kesildiği için biberonla kutu süt içiyor.yemek diye birşey yok hep biberon hep biberon artık sütten de gece beslenmesini de kesmek istiyorum.bana neler yapabileceğim konusunda öneride bulunur musunuz.gece beslenmesini nasıl bıraktıracam .baya zorlayacak ama iyiliği için mecburum