Arkadaşlar yakın zamanda graves teşhisi konuldu bana doktor thyramazol başladı , emzirme için sıkıntı olmaz dedi ama araştırmalarımda hep süte geçtiği vs yazıyo bebeğim henüz 5.5 aylık bu süreci yaşayan , ilacı kullanan, farkli şekilde atlatan var mi acaba ?