Kbrmd Arkadaşlar bir türlü karar veremedim bu bebek arabasına bütçem en fazla 5 bin kabin boy katlanınca küçük kalsın istiyorum ama hangi marka alacağımı şaşırdım kullananlar güzel önerebileceğiniz arabalar varsa yazar mısınız teşekkürler şimdiden
Pasamm14 Kbrmd şu an ki fiyatını bilmiyorum ama biz Hamilton X1 modelini kullanıyoruz hem küçük hemde kendi kapanması benim için çok avantajlı oldu
tubiiik_ Kbrmd https://yoyabebek.com/urun/dearest-kabin-minnie-mouse/ benım kullandıgım kabin bu cok memnunum
Mimeva Kbrmd pirrre cardin vovo kullanıyorum aşırı iyi hafif ve kullanışlı tekerlerine veya herhangi bi parçasına bişey olursa tek satılıyor değişebiliyorsunuz böyle bi artısı var pierre cardin casuple modelde aynı daha uygundur vovodan onada bakabilirisniz
Kbrmd Pasamm14 Evet onuda duydum çık güzel diyorlar fakat 8 bin olmuş bu hamilton R var oda aynı mı acaba sizinkiyle alt modeli muhtemelen
MiJang Kbrmd R kullanıyorum genel olarak memnunum ama uçakta yine kapıda veriyorum kabine almıyorlar kabin boy diye almıştık
Pasamm14 Kbrmd hemen hemen herşeyi aynı benimkinin sapka kısmı 50 faktör r 30 faktör du birde kilit kısımları biraz farklıydı ama ikiside boyut olarak kapanma olarak aynıydı
Kbrmd MiJang Ya katlanınca küçük olmuyormu ki baya küçük duruyor aslında birde tentesi nasıl kısa duruyor fotoğrafta ama emin olamadım
Elika00 tatlibiranneo ya görmedim inanın yoksa neden söyleyeyim dikkat etmedim yada sonra mı düzenledi yazıyı bilmiyorum kusura bakmayın yurtdışından aldım ben 4500₺ ye geldi bana 😂
Kbrmd Mimeva teşekkür ederim cevabınız için evet bende gördüm capsule olanı ekledim hatta sepetime katlandığında diz boyutunda sanırım küçük oluyor değil mi çünkü kabin boy diye aldım bir tane çok büyük geldi iade ettim başka marka
Mimeva Kbrmd vovo en son 5 bindi casuple 4 bin civarı trendyolda gerçekten pişman olmazsınız ben normalde baby plusın hantalını kullanıyordum arkadaşımda görünce hemen değiştim iyiki değişmişim
Kbrmd Pasamm14 Ya çok teşekkür ederim sanırım tentesi biraz kısa R modelin birde çekçeği yok o dezavantaj olur mı bilemedim kullanmadan