Selamun aleyküm nasılsınız kızlar bayadir uygulamaya girmiyordum bı bakayım ne var ne yok dedim hemde bana yardımcı olabileceğinizi düşündüm 9 tane çeyreğim var ben bunları nasıl degerlendirebilirm çeyrek bileklik sordum fakat onda satacak olsan zararın baya olduğunu söyledi altıncı vazgeçtim önce 3 tane çeyreğim vardı onları boncuk kolyeye yaptırmıştım acaba geri kalanı da mı öyle yapsam yoksa başka bseymi yapsam bilemedim zarar olmayacak birşey söyler ve bana yardım ederseniz çok mutlu olurum ☺️🥰