Merhaba hanımlar kızıma 2 li wee baby marka cam biberon aldım ama hiç kullanmadık sadece yıkayıp kaldırdım kutusu bu yüzden yok maalesef küçük biberonun kapağı var başka bibrona takmıştım oda temiz tek küçük biberonun emziğini başka minik bi Biberona takmıştım su vermek için ama yıkayıp geri taktım yerine bebek yağıda hiç açılmadı kullanılmadı duruyor öyle yer kaplamasın diye satmak istiyorum biberonların şuan ki piyasa fiyatı 150 tl ben bebek yağıyla birlikte 120 ye vermek istiyorum parasıyla kızıma bişeyler alıcam İzmir Aliağadayım

