Kizlar hamileligimde iki kere serklaj oldum. 12 hafta ve 29
Haftada esimin isi nedeniyle 7.ayimda sehir degistik. Gittigim doktora 2 kere dikis atıldığını dogumda alinmasi gerektigini soylemsitim. Dogum sirasinda bana dikisleri goremedigini soyledi dogumdan sonra bakariz dedi. Bende 40 gun botunca enfeksiyondu ates di yattim sıkıntılı gecti uzerinden suan 9 ay gecti hala gidipde aldirmadim acikcasi korkuyorum cok aci cektim hamilelikte psikolojim iyide degilsi hala degil bilgisi olan var mi aldirmasak bana bi sıkıntı verir mi aldiran varsa nasil surec acili mi muayne olurken bile cok aci cekiyorum