Tgb1 Bebegm 13 aylık ben hep devletın verıdıgı d vutamını ve kan damlsonı kullandım fakat her ıkısıde cok dusuk cıktı kankarı bugun :( sizin kullandıgınız d vıtamını ve kan damlası hangısı ucretlı olarak aldıgınız?
Zelihailhab Tgb1 ben devletin verdiğini kullanmadım içeriği çok kötü dediler ve tatları da öyle . Ocean microfer ve ocean d vitamini kullandık 2 gün önce kan tahlili yaptırdık hepsi tam eksiksiz çıktı . 4. Aydan beri kullanıyordum
livanurvealpinannesi61 Tgb1 ferritin baya düşük çıkmış şurup yazmadı mı doktor size. Damla etki etmez malesef.
ayazbebek_0 Tgb1 kaşık olarak mı kullanıyorsunuz benim bebeğimde 6 aylık kansız diye tüp verdi haftada 1 bide kaşık kan ilacı
Tgb1 livanurvealpinannesi61 daha gostermedım bugun verdık 3 de mesaı bıttı cıkasıya artık pazartesı gosterıcem bılmıyorum artık damlamı surupmu verıcem :/
Tgb1 livanurvealpinannesi61 zaten 5 ay once de 9 du saglık ocagı bana 4 damlayken 8e cık dedı bende oyle yaptım gep 8 verdım yukselmıstır dedım ama ıhmal ettık sımdıde 10 cıktı buyuk ıhtımal bızede oyle yapar herhalde:/
Tgb1 livanurvealpinannesi61 evet Bizede surup verdı basladım :) siz de eksıklıgınde ne hıbı seyler oluyordu ve degerlerı normale dondukten sonra ne oldu
EgeHan24092022 Demir damlası bestiron d vitamini içinde wellcare kullandım . 2 gün önce tahlil yaptırdık demiri çok iyi çıktı bıraktık kullanmayı d vitaminini yaşına kadar kullanmamız gerekiyormuş