2kuzucukannesi canım moralini bozma sakın geçicidir muhtemelen ısrar etme ve inatlaşma güzel güzel konuş memede ağlatma benimde aynı dönemde olmuştu hoplaya zıplaya şarkı söyleyerek emziriyordum 🙈 zor oluyordu ama işe yaramıştı bi de ablam mesala bebeğimle konuşuyordu hadi em kuzum felan diye ona bakarak emiyordu mutlaka bi yolu vardır pes etme ama inatda etme🙈🙏 inşallah Allah yardımcın olur canım