papatyam-34 @Fatmanur1710 ben bu yüzden annemle sürekli kavga ediyorum 🤣 kendisi öğlene kadar Müge anlı, öğleden sonra da didem arslan izliyor.. anne kapat su televizyonu, zararlı diyorum, o da bana olacağı varsa olur zaten siz de TV ile büyüdünüz, otistik misiniz diyor. Çıldırmama ramak kaldı 🥴😬