Benim oğlum Çekyata tutunup inanın 3,4 ay takıldı kendi gidebilirdi ama hep hızlı olduğu için emeklemeyi tercih ediyordu şimdi 18 aylık olacağız düzgün yürümesi 1,1.5 ay oldu öyle düşünün … bence gayet normal bazıları geç yürüyor önemli olan güçlü olması gidebiliyor olması , bence sık sık elini tutup yürüyüşe çıkarın evde dışarıda o fayda gösteriyor . Onun dışında kendi ne zaman hazır hissederse adım atacak merak etmeyin