Ascmz şehir hastanesindeki doktor süt ve yumurtaya test yaptı alerjik dedi ve hiç ilgilenmedi.Elime diyet listesi tutuşturdu yolladı.
Ne bir açıklama v.s hiçbir şey söylemedi.
Bizde bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir Profesöre gittik.
Sağolsun baya aydınlattı.
Benim bebeğim yüksek düzeyde alerjik çıktı maalesef .
Allah korusun acillik bile olabilirmiş.
Acil durumlar için evde yapabileceğim penepin adında bir iğne verdi onu yapıp hemen ambülansı aramalıymışım .
Bir de damla verdi.
3 ay kullanacaksın dedi.
Sonra bebeğe poğaça gibi şeylerle vermeye başlayacağız dedi.
Bana da diyet yapma dedi.
İnanın doktor çok önemli.. Şehir hastanesindeki doktor bu kadar önemli düzeyde alerjik bebeğim için doğru düzgün açıklama bile yapmadı resmen.
İyi doktorla ilerlemekte fayda var.