busranur_19 2.ay aşımızı olduk ilk anneliğim bu şurup her durumda işime yarar mı vermem mi gerekir yoksa kendi kendine ateşin geçmesini mi beklemeliyim
Yasemin38 busranur_19 ateşi olursa ve aşırı huysuzluk ağlama gibi durumlarda da 6 saatte 1 bir çay kaşığı kullanabilirsin canım
Summerwine95 busranur_19 biz de ateş değil huzursuzluk oldu 4-5 saat sonra verdim çocuk rahatladı .Verin tabikide
NatashaRomanoff busranur_19 bu tür öneriler için doktorundan tavsiye almalısın. Burada verilen tavsiyeleri bebeğinde denememeni öneririm.
Cyerg busranur_19 sadece ateş değil aşırı huysuz olduğu zaman da verdim, rahatlıyorlar. Ateş huzursuzluk yoksa problem yoksa vermeyin tabi
Tgkaneses Ver ver diyene bakmayın bebekler içğn ilaç son raddede düşünülür düzenli olarak atesini ölçün üzerini ince giydirin ortamı havalandırn tabi ülütmeden, riskli sekildeyse ısı düşünüyorsa surup verin.
Prenses_Liya busranur_19 Aşıdan sonra ateş ve huzursuzdu bende verdim çay kaşığı ile calpol hemşireyi aradım verebilirsin dedi kol altına göbeğine ılık su ile sildim anca düştü ateşi