Mrvlina34 Yenidoğan bebeği ishal olupta habire sulu kaka yapan varmı ne içse gidiyor biogaia verdiler acile gittik hala ne yese gidiyor varmı böyle problemi olan 😏
Aliitug05 Mrvlina34 benim oğlum doğduğundan beri ishaldi. Kronik ishal dendi. Günde 15 kere yaptığını bilirim.4 aydan sonra düzeldi şuan 5 ay 16 günlüğüz, günde 2 kere yapıyor. Damlayı ihmal etmeyin bize o çok iyi geldi ve özel mama kullandık ishal için.
Jelibon88 İshal olduğundan eminmisiniz yenidoğan bebekler zaten çok sulu kaka yaparlar ilk başlarda anne sütü aliyorsa ve sık yapmalarida normal
Jelibon88 Mrvlina34 gaz çiksa bile kramplari olur demişti doktor o daha çok ağri yaparmiş ilk aylarda çok kaka yaparlar ama başka bi durum varsa onu bilmiyorum biogaia düzene sokar biraz