Minikannesi0 Daha önce eczaneden aldığım bebelac 900 gr 165 tl iken bugün 800 gr 280 tl dendi ŞAKA gibi bu kadar.da zam bindirilir mi ya
Atahaninannesipnr Minikannesi0 valla öyle ben her hafta alıyorum Hepsiburada dannaldim az önce 194 TL ye dusuodu sepette bakın isterseniz
Esraerol-geldi Minikannesi0 ben trend yoldan sipariş veriyorum bebelac 1 numara 800gram 2 paketi 2 gün önce 370e aldım
asrinhatasi alintugce34 aaa ben geçen ay internetten stok yaptım tanesi 270e geliyordu. Aynı satıcı mı yapmış zammı yoksa siz mi indirimli aldınız o zaman?
sarmaliklahana alintugce34 ayyyy o kadar oldu mu ya 🤯🤯🤯🤯 2021 dogumlu kızım sma optipro 800 gr 3 lü paket 325 TL falan alıyorduk o da son zamanlarda yani. Şimdi 2.ye hamileyim oda mama yerse s. Çtık 🤯🤑🤑🤑🤑🤑
livanurvealpinannesi61 morlu_baby İnternette daha uygun oluyor. Bende aptamil 800 gr 240 TL ye almıştım.
Irmakmelegim Minikannesi0 ek gıdaya gecsenizde 1 yaşına ana gıdası ne yazikki mama veya anne sütü kızım 21 qy 13 günlük hala günde 2 kez mama iccer mesela
Ucansupurge Minikannesi0 ek gıdaya gecseniz bile 2 yaşa kadar emzirmiyorsaniz mama vermeniz gerekiyor. Ek gidada senin vereceğin patatesin havucun içinde ki vitamin mineral çocuğun ihtiyacını kesinlikle karşılamaz.
Sualim Minikannesi0 ek gıdaya geçseniz bile 9. Aya kadar beslenmesi %70 mama %30 ek gıda bir yaşına kadarda en az 600 ml içmesi gerekiyor
Atahaninannesipnr endoplazmikretikulumiste ben hep alıyorum sorun olmuyor hiç zaten beklemiyorki hiç 5 günde bitiyor tek tek yada 2 tane alıyorum sorun olmuyor
Hkshkshsk Minikannesi0 ay bende e bebekte sma optipro alıyordum 270 di şimdi 309 TL olmuş sol oldum şuan bu gidişle kimse mama veremicek
Irmakmelegim Minikannesi0 SMA comfort 3 kullniyrm 400 gr eczaneden hiç almam daha pahali amazon getir veya ebebek çok daha uyguna geliyor hatta daha yeni 4 kutu mama ya 580 TL verdm