Merhaba kizlar yarın 15 günlük olcak bebeğim 2800 doğdu 38 haftalık doğdu sarılık oldu geçen hafta öle geçti 2600 du geçen hafta bu hafta 2750 olmuş doktir kilo alımı az dedi sütun yetmiyo dedi günde bir mama ver dedi ama emziriyorum uyuyo 1 buçuk 2 saat uyanmiyo sarılığı da düşmüş doymasa aç olsa uyur mu huzursuz olmaz mı kafam çok karıştı 😒😔canım sıkıldı doktor öle söyleyince