Emuleys Bebeğimi vücudunda ki bir yara için çocuk doktoruna götürdüm henüz oturamadigini ve 9.ay da da oturmazsa nörologun görmesi gerektiğini söyledi doktor tanı için de zeka geriliği yazdı. Başına böyle bisey gelen var mı?
livanurvealpinannesi61 Emuleys b12 gelişim geriliği yapar değerleri nasıl bazı değerler düşük ise bu gibi sorunlar oluyor. Nöroloji uzmanına Bi gösterin.
Ysgl26 Emuleys doktorunuz salak mı? Zeka ile oturmanın ne ilgisi var? Şikauet ederdim ben sizin yerinizde olsam.
Emuleys Emuleys Gerçi Doyduğunu falan da bilmiyor sürekli yemek istiyor. Delileri anımsatıyor bu haliyle
Mugerrr Emuleys oturmak bebeklerin kaba motor becerisi kas sitemiyle alakalı diye biliyorum. Siz sürekli oturtun arkasına düşüyorsa bir minderin üstüne koyun. Arkasına düşecek olursa kafasını vurmasın dikkat edin
Emuleys livanurvealpinannesi61 b12 vs hicbisey kullanmıyoruz , yakın zamanda da kan testi yaptırmadık b12 ne durumda bilmiyorum ama hemsiremiz önümüzde ki ay kan tahlili istemişti bakalım artık. Çok moralim bozuldu durduramıyorum gözlerimi off
Emuleys Mugerrr oturtuyorum ve inatla kendisini yatırıyor ya hicbir şekilde oturur vaziyette tutamıyorum malesef
Mira-mommy Öncelikle üzülmeyin inşallah bir sorun yoktur diyerek iyi şeyler düşünün ancak neden bekliyorsunuz? Ben olsam 1 saat duramam kapı kapı doktor gezerim kansa kan aldırırım tahlilse tahlil yaptırırım siz ağlamak yerine neden harekete geçmiyorsunuz?
Emuleys Mira-mommy İnşallah , evet öyle yapmam gerekiyor ama eşim ikna olmuyor hastaneye gitmek gerektiğine sürekli eleştiriyor çocuğun birseyi yok sen söyleye söyleye hasta edeceksin benim de moralim iyice bozuluyor hiçbir şey yapmak istemiyorum
Emuleys Ysgl26 Evet ya dimi gerçi herseyi yönlendiren beyin ama ne bileyim direk şu demesi anormal elbette. Gençten bir doktordu zaten hoppalaya koyduğumuz için mi oturması gecikti diyince hoppala ne dedi bilmiyormuş falan utanarak mi böyle yaptı diye düşündüm
Biz3kisiyiz_ Emuleys yüz üstü egzersizleri yaptırın evde bol bol belini dik tutmayı öğrenmesi ve kaslarının çalışması lazım. Benim kızımda otururken hemen geri atıyordu ya da öne gidiyordu baya uğraştım tabi bu bebekten bebeğe de değişir her bebeği aynı kefeye koymak yanlış ama biraz sizde destek olabilirsiniz.
Umutveannesi Emuleys sadece oturmamasına dayanarak zeka geriliği yazdıysa bence o doktorun kendi zekası geri. Ama eğer başka şeylere dayanarak yazdıysa bilemiyorum. Benim oğlumda nerdeyse 9 aylıktı desteksiz oturduğunda. Hiç bir doktor zekası geri demedi. Bebeğinizi çamaşır sepetine oturtun içine oyuncak dökün böyle böyle öğrenir desteksiz oturmayı
benaslindayohum Emuleys zeka geriliğinden kastı gelişim geriliği oluyor, nörolojide uykuda egg çekiyorlar ve gelişim testine göre değerlendirme yapılıyor yani götürseniz iyi olur
benaslindayohum Emuleys hayır canım nörolojiye prematüre kızımı götürdüğüm için biliyorum 🤗 liseden zihinsel engelliler öğretmenliği çıkışlıyım bi de o yüzden az çok ordan biliyorum işte 🤗