ek gıdaya başladığımızdan beri çok zorlanıyorum hiç bi şey yemiyo çok seçici. Sadece yoğurt çorbası, tarhana çorbası, makarna ve kahvaltıda meyveli irmikli muhallebi yiyo onun dışında bi şey pek yemez. Her gün aynı şeyleri yedirmekten kendimi kötü hissediyorum. Nasıl düzelecek düzelecek mi acaba? Daha bi şey yemeden ağzını kitliyo önce kokusuna falan bakıyo. Gerçekten yoruldum