LilyaBn çok güzel yazmışsınız ben teşekkür ederim motivasyonunuz için❤️🌺 size katılıyorum gerçekten çocuk uyumluysa kendini biraz ifade edebiliyorsa kesinlikle kreş daha iyi oluyor bakıcıdansa. Akran ortamı ve aktiviteler çok iyi geliyor çocuğun gelişimine.
Çalışan insana zor oluyor ya evde kalmak özellikle sosyal hayattan biraz da olsa kopuyoruz. Her şey onların geleceği için can sağlığı olsun gerisi halloluyor en zorlu şartlara bile gün geliyor alışıyor insan. Allah kolaylaştırsın güzel kardeşim hepimize 🤲🥰