Kızlar ben bugün kızıma bebek irmiği aldım da önümüzdeki ay kullanacağım inşallah üzerinde serin ve kuru yerde bulundurunuz diyor buz dolabında muhafaza edeceğim aklımda bir soru var bir kavanoza güzel bir şekilde koyup sıkı sıkı kapatsam birşey olur mu?