Sena_mom_bz Arkadaşlar merhaba oğlum gece 3 den beri ağlıyor calpol veriyorum ama fayda etmiyor aşı sarstı sanırım doktora gidelim mi ne yapsam rahatlar çok ağlıyor battaniyede sallayıp zorla uyuttuk mama da içmiyor çok az içti
-Eraymoms- Sena_mom_bz bizde pazartesi 4. Ay aşımızı olduk hem atak dönemindeler hemde aşı yeri ağrısı aşının yaptığı huzursuzluk vardır o yüzden öyle calpol ver ama çay kaşığı yerine tatlı kaşığıyla ver daha iyi olur 4 saat aralıklarla verebilirsin
Dolores Sena_mom_bz bizim de en zorlandığımız aşı olmuştu. Korkmayın geçiyor ama ateşini hep kontrol edin
Sare_nuhaninannesi_05 Sena_mom_bz bu karma aşının içinde ne aşıları var canım bende haziranın 4 ' ünde kızıma yaptiricam da🥰
Deletedmom_110 Sena_mom_bz bizde hiç yan etki olmadı şifa versin Rabbim bir çay kaşığı verin calpol başka yapacak ertesi günü yıkayın minicik rahat geçirir inş
Sena_mom_bz -Eraymoms- zaten dediğin gibi huzursuzdu 29 aralık doğumlu bizimki bu hafta kucaktan inmedi çok zorluyor beni delirecek gibi oluyorum
Sena_mom_bz Hep çay kaşığı verdim ve en son 12 de verdim az mı geldi acaba daha çok vereyim olmadı inşallah toparlar çatladı çocuk ağlamaktan
-Eraymoms- Sena_mom_bz canım ver ver geçmiş üstünden baya tatlı kaşığı kadar ver rahatlatır inşallah 🌸
-Eraymoms- Sena_mom_bz evet atak dönemi böyle ya susmuyo kucak istiyo oynamasan ağlamaya başlıyor uykuya direniyor 🫠 inşallah rahatlar biraz bebişin
Sare_nuhaninannesi_05 -Eraymoms- kesinlikle ya delleniyorum hayır yani uyumayacak ne var diyorum sonra atak dönemleri aklıma geliyor bir daha çıldırıyorum 😂😂
Sena_mom_bz Sare_nuhaninannesi_05 canım KPA ve DaBT-İPA-Hib yapıldı ilk aşı zatürre ikinci de difteri bogmaca tetanoz gibi karma 5 li aşı
Sena_mom_bz Sare_nuhaninannesi_05 nasıl uyutuyorsunuz ben ana kucağı var onda sallıyorum bazen de beşiğinde sallıyorum kendi kendine uyumuyor
Sena_mom_bz -Eraymoms- saçımı başımı yolasım bile geliyor gece 3 de kalktı ağlayarak 6 ya kadar mızırdandı sabah da 9 dan itibaren çığlık çığlığa ağladı
-Eraymoms- Sena_mom_bz ya kıyamam sende yorgunsun direnmeye çalışıyorsun hepimiz öyleyiz Allah bakma gücü versin yeterki canım 🩷 ağrısı var ya ondan öyle ağlamış kıyamam ya bebekler ağlayınca içim kötü oluyo
Sare_nuhaninannesi_05 Sena_mom_bz aynen kendi kendine uyumuyor kendi kendine uyuması için çok yorgun olması lazım koltuğun üstünde uyur gibi oluyor ama derin salmiyor bende ya ana kucağında sallıyorum yada elektirikli ana kucağında sallıyorum benim kızım beşiğinde yatmıyor henüz 🥰
Sena_mom_bz Sare_nuhaninannesi_05 koltukta felan hiç bi zaman uyumadı kendi kendine maşallah yine 😘ben beşiğe alıştırmaya çalışıyorum içeride en ufak çıta uyanıyor hareket edemiyoruz ya ev toplayamıyorum yemek yapamıyorum zil çaldı mı yandıkk
Sena_mom_bz Deletedmom_110 2.ay aşısı etki etmemişti ama bunda çok kötü oldu maşallah yavrunuza her bünye farklı işte napalım