ayazbebek_0 1 hafta sonra 6 aylik olacak. 1 haftadir mızmız, iştahsız ve uyku düzeni yalan oldu. 🤦♀️ kendi kendine uyuyabilen bir bebekti, sallanmayi sevmiyor. Artık uykusuzluktan bayılıyor geceleri 🤷♀️🤦♀️ geçecek inşallah. Alttaki iki dişini sıkıntısız çıkardı. Simdi üsttekilerin sıkıntısı var sanırım 😪