Kızım 17aylik memlekete geldik resmen bensiz 5dk durmuyor kimseye gitmek istemiyor tuvalete bile gidince ağlıyor kendi evimizde de bir tık böyleydi ama buraya gelince iyice bağlandı bana bu aylarda ayrılık korkusu mu yaşıyorlar acaba yoksa tamamen yabancı ortamdan dolayı mı 🙄