birbalyanakannesi anladım hem sallanarak uyuyor hemde biberon destegyle uyuyor size tavsiyem benm kzımda birebonla uyuyordu ama artık dişlerine zarar vermeye başladıgı için 23 aylıkken kestim yani 2 ay falan oluyor ama kendi kendine uyur ama uyandıgında mama isterdi baktım olmadı onunda bnmde kararlı oldugum bir gun yatmadan once mamasını salonda verdim asla yattıgı yerde beslemedim sonra hadi yatıyoruz dedim ve yattık tabiki kalktı cıglık kıyamet biberon arıyor sakinleştirmem 1.5 saatimi aldı snra uyudu tekrar uyandı yine sakinleştirdim o gun boyle geçti 2. Gün de aynı çekilde oldu ama aglama süreci daha az oldu ve 3. Gün hiç uyanmadı 🌸 ve hala o sekilde devm ediyorm tabi sizde sallamayıda bırakırsanz daha da rahat edersiniz ama bebeginizin atak diş hastalık olmadıgı dönemde başlarsanız daha güzel sonuç alırsınz 🌸