Ziko maalesef bizde 33günlükken yakalandık 😔 1gün hastanede yattık influvir sanırım ilacın adı ondan ve klamer kullandık 5gün ve eve hava makinesi alıp hava verdik etkili oldu, eğer tıkanıklık varsa nebulizatör almanızı tavsiye ederim normal grip olduğunda da rahatlıkla kullanabilirsiniz içine eczaneden serum fizyolojik alıp koyarsınız, ayrıca sizde kullanabilirsiniz, eğer ateşi yükselmezse normal grip gibi atlatabilir takip etmeniz lazım çünkü 2 çeşit domuz gribi varmış bende hastanede öğrendim. İnfluenza A ve B diye. A olan riskli B olan hafif geçiyormuş.