Merhaba, bebeğim 1 yaşını geçti. Geçen sene denize gititğimixde 5 aylık oldıpu için tek mayo yeterli oluyordu. Uyku sayısı daha fazla oldığu için. Maksimum 2 kere giydiriyorduk kuruyordu. Fakat şimdi bu yaz 2. Bir mayo gerekli mi sizce? Denize girme sıklığını kestiremiyorum ama öğlen sıcak olacağı için bir sabah bir de öğle sıcaklarında sonra 2 kere girer diye düşünüyorum. Sizce almalı mıyım ikinciyi? Bir de alt üst bikini takımı oalrak almak mantıklı mı? Kullanışlı oluyor mu? Yoksa direkt mayo mı alayım bu yaş için?