Sinan lis sanırım , dış kas a kesi atıldı. Nihat bey, bu ameliyat rıskının ulkemızde sanıldıgından cok dusuk oldugunu avrupa hastaları gıbı altına tuvalet kacırma gaz kacırma gıbı sorunları pek yasamadıgımızı belırttı. Nedenıde cocukluktan ıtıbaren gaz cıkarma ayıp, tuvaletını tut her yerde yapma gıbı egıtımler nedenı ıle o bolgedekı kaslarımız bız farında olmadan çok gelışıyormuş, kas kesısının %10 da olsa rıskı olan kaçırma sorunları bızde %1 e dusuyormuş. Şahsen bnde sorun yasamadım keşke baslar baslamaz operasyonu olsaymışım, 3 ay kabır azabı yasadım 😔