Kucukprens2 Göbek fıtığı vardı bi doktor 2 yaşa kadar geçer dedi. Biri çocuk cerrahına götür duruma göre ya takip ya ameliyat dedi . Bu durum başına gelen oldu mu acaba
findikbrnlu0_ Kucukprens2 benim arkadaşım oğlunda da var doktor 1 2 yaşına kendiliğinden geçer korkulcak bir durum yok demiş