Esra_58 hırçınlık başladı önceleri çok sakindi şimdi ağlama krizleri kendini yere atlalar
Sila007 çok normal birde bu yaş sendromları var ya ondan da kaynaklıdır
Esra_58 umarım öyledir ve kısa sürer 🙏
Sila007 inşallah 🤲