akidesekerii bende şuan dışardayım test yapma şansım yok, ama gecikmeyi öğrenince bütün dengem şaştı🫣 bi yandan istiyorum bi yandan da korkuyorum oğlum çoook hareketli, ama 4 yaştan sonra da bi daha yapmam tek çocuk olsun ozaman diyorum Allah hayırlısını nasip etsin karmaşık duygulardayım ama buna en çok annem kızacak🤣🤣😁