Kızlar kızım 1 yaşına gircek ve 13 kilo mamanın eseri tabi. Sağlık ocağına gittim mamayı kesmemi söyledi. Zaten herşeyi yiyor artık. Ama mama alışkanlık oldu onun yerine süt versem olur mu? Bu arada herkes kilo verecegini söylüyor ama ben korkuyorum ya vermezse yoksa boya atar diyen var, yürüyünce verir diyen var. Sizce verir mi ?