Elvn94 biberon mu degistirseniz benim oğlum 2.5 aylkkn emmeyi bıraktı mamayı ilk hafta çok güzel yedi sonrası 4.5 saat aç kalıp 60 CC icemiyirdu 20 günde sadece 150 grm aldı doktora götürdüm ilk dış demişti alaksi yokmuş tabi başka doktora götürdüm herşeyi temiz çıktı bekle bakalım biraz daha dedi tabii benim kafa takık ki kilolu bir bebek olmasına rağmen o kadar saat aç nasıl dayanıyor anlamıyordum benim bebeğim we marka normal üçlü biberon alıyordu ilk ama mamayı içerken biberonun tüm ucunu agzinansokup hatta plastik kısmı dudaklarina değiyordu dedim bu çocuk biberonda sıkıntıli olabilir kendi kendime ama ilk geçtiğimizde mamaya bir hafta güzelce icmistide . Eczaneye gittim biberon arayisindaydim bebedorun geniş ağızlı biberonunu aldım eve geldim mama yaptım 120 CC hadi bakalım dedim o an mamayı bitirmez mi tabi ben sevinç göz yaşları 😁🙏 15 gündür güzel güzel içiyordu 2 gün önce 4 ay aşısı olduk iki gündür az yiyor korkuyorum eskiye döneriz diye