Acemibiranne26
Gun icinde 1 kez oglen uykusuna yatiyo 2 saat rahat uyuyor. Sonra 11 12 gibi gece uykusuna geciyoruz ne yaptiysam erkene alamadim🤷♀️
Kahvalti oglen ve aksam yemegi haricinde eline meyve, sebze atistirmalik biseyler veririm oyun oynarken, parkta sallanirken vs ara ogun olarak tuketir. Kosmaya basladi fakat hala daha destek almadan yerden kendi kendine pek kalkamiyor onu da bacak boyunun cok uzun olmasina veriyorum :) kelime olarak bu, mama, dede, havhav, miyav, hadi, aç, aba, baba kullaniyor. Aylardir bana aba diyor cook nadir anni der sadece:) en keyif aldigi sey de teyzesinin rujlarini surup dudak şaplatmasi😂