hunilimomm EbruBayrak benim kucugumde de var ama kardiyoloji normal zamanla geçer korkulacak bişe değil demişti
betul3535 EbruBayrak merhaba hastayken olabiliyormuş iyileştiğinde tekrar muayene edeyim demişti sağlık ocağındaki doktor, kardiyoloji bölümüne götürdüm birşey çıkmadı çok şükür. Siz de götürün içiniz rahat etsin, inşallah temiz çıkar sizin de🌸
EbruBayrak betul3535 şükür. Ne güzel bi haber bende 2 haziran da götüreceğim insallah bizmde birşeyimizz yoktur 🍀
TeacherrMom EbruBayrak merhaba geçmiş olsun kardiyolojiye götürdünz mu Dr ne dedi birde kaç aylık bebeginjz acaba bugün aynısı başıma geldi biraz grip gibiydi 40 günlük bebeğim dr götürdm kalbinde üfürüm var biraz yenidoğan a göre fazla gibi dedi ve bebeğim sürekli uyuyor acaba onla bir alakası varmidir