Ftmnurerdm aksamlari ortalik topliyorum ozellikle salon ve mutfagi toplu birakiyorum kizimin odasini kis oldugu icin camasirlik olarak kullandim henuz daha o odada yatmiyor esyalar var ama yatak odasinda park yatakta yatiyor.mesela bugun o sabah uyudugunda ben mutfagi temizledim camasir attim,serdim,durdum.2. Uykusunu suan yapiyor onda ds yemegimi yaptim uyanikken supurge yapabikiyorum supurgeya bakiyor hep yaparken toz alma vileda yaparken skliyor diye uyurken yapiyorum.normalde hic aksamlari yapma huyum yoktu erken yyudugu icin dinlenmek istiyordum artik aliskanlik haline geldigi icin cok dagilmadan hemen toparlaniyor iyi oluyor