Kızlar bebeğim 50 günlük kucağımdan indiği an ağlamaya başlıyor, sadece kucağımda uyuyor yatağa koyduğumda tık gözü açılıyor yapışık ikiz gibi olduk ne yapmam gerekiyor var mı tecrübesi olan bu durumu yaşayan çözüm bulabilen 🥲 zaten evde çıt sesi olsun direkt uyanıyor sürekli ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım resmen lavaboya gitmeye fırsatım olmuyor 🥺