Kızlar merhaba oğlum 9 buçuk aylık çok fazla kansızlığı çıktı doktorda kan ilacı başlattı günde 15 damla ver dedi eczacı 3 damla ver dedi doktorumuz 15 dedi dedim baya şaşırdı iyi öyleyse öyle ver dedi sonradan dün verdim bugünden beri siyah kaka yapıyor korktum biraz hiç böyle yapmıyordu 2 kez yaptı ikiside siyah normal mi kızlar ilaçla alakalı mı yoksa başka bişey mi