Gokturk_ Kızlar geliyor mu dersiniz bu hafta çıkar mı dersiniz? Bilenler bi bakarsan sevinirim valla altlar bir nebze olsun kolay dı üstler çok çektirdi 🙈
mucizevar Gokturk_ hepsi arka arkaya çıkacak gibi evet 1 -2 ayı bulabiliyor hatta bizimki 3 ayı buldu bu görüntüden sonra ama hepsinin arası okadar sürmez sizde gibi.çok şişmiş çünkü çok agırısı vardır kuzum benim.Allah yardımcınız olsun 🌸
Gokturk_ Umme1405 yaaa kusura bakmayın ben görmemişim bildirimler de sorun oldu göremiyordum bir süre gelen bildirimi şimdi gördüm üst iki dişimiz çıktı bizim büyüdüler de
Mumugullu Dişleriniz çıktı mı acaba şimdi bizim de bu halde ve ağlaryarak uyanıyor sürekli yarı saat bile uyumuyor
Gokturk_ Mumugullu evet çıktı canım büyüdüler de biraz zor çıktı ama altlara göre Bu şekilde bu sefer de yanları kaşınıyor 😂
TosbikkkAnnesi Aynı dert bizde de var😔bebeğim yarım saatte uyanıyor ağlayarak çok huysuzlaştı 6 aylıkken alt 2 dişleri çıktı şuan 7.5aylık üst dişleri çıkmadı beyazlık var ama patlamadı hala
Gokturk_ TosbikkkAnnesi çıkar inşallah bizim de üstler zor çıktı çıkınca rahatladık şimdi yanlar başlayacak eller sürekli yana gidiyor 😂
Gokturk_ mucizevar Bizim ki çıktı canım büyüdüler bile yanları bekliyoruz sürekli yanlarla parçalıyor birşeyleri 😂
TosbikkkAnnesi Gokturk_ bebeğimimde elleri yanda sürekli alt dişler 1.5 ay önce çıktı üst ön dişten önce yan dişler çıkar mı acaba beyazlık var
Gokturk_ TosbikkkAnnesi her bebeğin farklı oluyor bilimsel olarak önce alt 2 ön sonra üst 2 ön sonra üst 2 yanlar sonra alt 2 yanlar olarak gidiyor ama tabi bebekten bebeğe değişiyor .Belki yanlar beyazlar ama ön çıkar çabuk gelebilir yani.
Umme1405 Gokturk_ çok şükür inşallah diğerlerinde bu kadar kötü olmaz. Üst ön dişler çok zorladı bizi
Zeynepsametaras Gokturk_ Aminnn vallahi yaşlandım bu günlerde sürekli aglamaklı mızmız hiç biseyden memnun olmuyor .