Bilenkadin ben tabiki karşı değilim.
Posta cevap veren olur mu bilemiyorum ama😁
Benim bildiğim kadarıyla ellerindeki en büyük sav nikahsız birliktelik, eşcinsel birlikteliklere zemin hazırlıyor bu sözleşme şeklinde.
Halbuki sözleşme böyle birliktelikler yaşayın demiyor😂
Böyleyseniz bile sizin hakkınızı korumamız lazım, ev içi şiddetle mücadele ederiz diyor.
İşte halka nasıl yansıtılıyorsa onlar da sanıyor ki bu sözleşme olursa evlatlarımız eşcinsel olacak🤦🏻♀️
Tamamen bir yanlış anlaşılma🥺