Zaten adet fiyatı şuan 130 tl siz şuan 450/4 yapsanız 112,5 tl ye geliyor tanesi. Kargo ücretlerinden haberiniz varmı bilmiyorum ben geçen 1-2 desi yi geçmeyecek şekilde kargo gönderdim sürat kargo ile 100 tl yi geçik kargo aldılar . Yanii işin kısası verdiğiniz fiyat market fiyatından da pahalıya geliyor 🙄 bu arada uygun olsaydı komşum için alacaktım o yüzden sordum