Hbb3001 Sezaryen sonrası 18. Günüm 2 gündür bugünde dahil olmak üzere üç gündür sarı kokulu bi akıntım var başına gelen yada bilgi sahibi olan var mı 🙏
Deletedmom_112 Hbb3001 dikiş yerindense acile git enfeksiyon olabilir ama vajinadansa kanama kesildikten sonra belli bir süre sarı akıntı geliyor.
Deletedmom_112 Hbb3001 bende sezaryen ile doğum yaptım, 25 gün kadar kanama 15 gün kadar da sarı su gibi bir akıntı geldi.
Deletedmom_112 Hbb3001 hafif bir koku vardı ama öyle ve çok rahatsız edici değil, nasıl desem iltihap veya hastalık benzeri bir koku değil.