Arkadaşlar merhaba,
2 ay 6 günlük bebeğimde meme reddi başladı. Kolik ağlamalar ve gaz sancıları ile mücadele ederken birde bu eklendi. Bir hafta önce biberon ile eşimin ailesi mama verdi ve memeyi unuttu. Eşimin ve benim moralim alt üst oldu.Tekrar dönmesi için 4 gündür çabalıyoruz. Hem kolik hemde meme reddi yaşayan bu süreci yenebilen anneler bize yorumlarınızla destek olur musunuz?