Bebeğim 3 aylık düzeltmiş ay olarak 2 aylık, 1 ay erken doğdu. Gaz problemi bittiği günden beri gün içersinde 2-3 saat anca uyanık kalıyor. Gündüzleri emziriyorum alt filan değiştirirken en fazla 15-20 dakika uyanık kalıyor. Sonrasında ağlamaya esnemeye başlıyor. Bu durum normal mi? İnternette 7-8 saat uyanık kalır filan yazıyor