İlk önce yüzünde böyle bir kızarıklık oluştu aynı zamanada kabarık bir kızarıklık sanki sivrisinek ısırığı gibi evde de sivrisinekler olunca ben sivrisinek ısırığıdır dedim çok önemsemedim. Kızarıklık bir iki gün durdu öyle sonra yerini sivilcemsi şişikliğe bıraktı. Şimdi kollarına yayıldı parmaklarında da var. Yakınımızdaki devlet hastanelerinde de randevu gözükmüyor ne yapacağımı bilemedim yardım edin 