Hillcl merhaba, kızım 17 aylık ve 8 kilo civarında 3. Ayından beri kilo problemi var, mama içiyor kilo için raporlu mama da kullandık ama kilo alımımız çok yavaş ilerliyor. Çok güzel ek gıda aldığı 2 ayda sadece 100 gram alınca endokrinle görüştü doktorumuz onlarda ilk bir alerji testi bakalım dedi o yüzden yaptırdık 🌸 şuan sonuçlarımız tam çıkmadı ama net olarak susam alerjisi çıktı, birde adı belli olmayan birkaç besin alerjisi çıktı henüz doktorla görüşmedik. Belirtiler sadece kilo alım yavaşlığı ve sık yeşil kaka yapması.. onun dışında bir belirti yoktu ama varmış alerjisi maalesef. Çölyaktan daha emin değiliz ilk testte yok diye çıkmıştı ama tekrar bakalım dendi doktoruyla henüz görüşmedim