ikizannesi_1 Bebeklerim 7.5 aylık ancak sı içmeyi sevmiyorlar kasıkla zorla veriyorum sizce nasıl alıstırabilirim ??
-ikizlerim- ikizannesi_1 benimde bir tanesi özellikle asla icmezdi sonrasında heveslensin diye biberon,pipetli suluk, pet şişe, bardak hepsinden deniyordum o zaman merak edip azar azarda olsa içiyorlardı bu şekilde alıştılar ☺️
Gny18 ikizannesi_1 benim de ikizlerim 8 aylık biberonla vermeye çalışıyorum çekiyorlar su olduğunu anladığı an diliyle itiyor. Suluk denedim bibetini çiğniyorlar bende barkakla vermeye çalışıyorum.