Arkadaşlar merhaba 2 yaşında oğlum var tam bi meme bağımlısı asla oyalayamıyorum unutturamıyorum. Artık kesmek istiyorum sürekli anlatıyorum ama bana mısın demiyor birazda kendime güvenemiyorum emmeden uyuyamaz gözümde büyütüyorum sizce ne yapmalıyım?