Ya kızlar bu zıkkım gaz ne zaman geçer Allah aşkına, 3 aylık olduk çocuğum hala gaz sıkıntısı çekiyo ya. Zaten gündüzleri emziremiyorum memeyi verdiğimde gaz yüzünden ağlıyo hepten bırakıyo emmeyi. Ne zaman geçer nasıl geçer deli olucam artık. Sab simpleks kullanıyoruz biraz olsun işe yarıyo ama sürekli ayakları yukarda. Acaba mama mı gaz yapıyo Hipp combiotic kullanıyoruz hele bi akıl verin bana canlar.