Doraveduru her dönemin ayrı zorluğu ve güzelliği var. İlk zamanlar gaz sıkıntısı oluyor ama pamuk gibi bulduğu yerekafasını sokup uyumak istiyor. Sonra gazı bitiyor kucakta durmak istiyor atağı vb aşısı derken aylar geçiyor. Bir arkadaşım var iki çocuklu her oğlumdan bahsetmemde ovv sen dur dönmeye başlasın o zaman gör ovvv sen dur emeklemeye başlasın ondan sonra gör ovvv hele yürüsün sonra gör aboo okula gitsin esas o zaman gör diye sürekli bir göz korkutma. Ne istiyorsun kadın diyesim geliyor her seferinde yada madem çok zordu ikinci çocuğu neden yaptın 😀 genel olarak diyebilirim ki her dönemi ayrı keyifli ve ona göre zorluğu var ama zaman çok çabuk geçiyor sağlık sorunu olmadıktan sonra gerisi unutulup gidiyor. Ne saatlerce emzirmeye çalışmak gece uykusuzlukları kalıyor ne kucakta gezdirmeler ne gaz problemleri ne enseye kadar kaka yapmalar😀 Tatlı birer anı olarak işleniyor evladınızla aranızda. Sevgiyle sağlıkla büyütün ve etrafı boşverin tadını çıkartın😍