Babybloom bilirkişiler bundan sonra hiç iyi şeyler olmayacak diyorlar. Bir karttan çekip diğer kartı ödeyen vatandaş, işlerini banka aracılığıyla yapan ticaret insanları için çok sıkıntılı bir süreç başladı. İşten çıkarmalar, küçük esnafta dükkan kapatmalar yaşanabilir diyorlar. Akla gelecek her türlü distopik düşünceler yaşanabilir. Bir de az önce onedio da haber okudum, chp kanadı mevcut durumun hasar tespitini çıkarmış, durum çok çok vahim. Yorumu uzatırsam siyasete girecek, hiç o topa girmek istemiyorum.
Bu arada ekspertiz gönderilen, onaylanan konut kredileri bile iptal ediliyormuş, ticari tüm krediler bekletiliyormuş. Türk halkına verilecek para yok şu an