Arkadaşlar oğlum 1 ay 20 günlük şuan Bebelac alerjik mama kullanıyor ama acayip kabız gazlı birde zoraki fitille mecburen tabi yaptırıyoruz çünkü çok ağlıyor kakası ölü balık gibi kokuyor başına gelen tecrübeli anneler yardım hangi mama daha iyi olur ????